השלבים הנכונים לבנות פרגולות מעץ

סרטון הבניה המונפש המלא הזה מראה לכם שלב אחר שלב כיצד להכין פרגולה בחצר האחורית מהארז האדום המערבי המחוספס. כאן יש לך הזדמנות ללמוד עוד על אופן התקנת פרגסולה לבניין האישי שלך בחצר האחורית. בתוכניות מתוכננת פרגולת עץ בגודל 16-20 מטר, אך ניתן להכין אותה מכל עץ שטופלו, כמו עץ ממותה. אתה יכול להשתמש בכל סוג עץ שאתה אוהב, אם כי צריך לטפל בלחץ כדי לעמוד במזג האוויר.

לא משנה באיזה סוג עץ אתה משתמש, גלה איזה מהעץ המטופל הוא הבחירה החסכונית והעמידה ביותר. לא משנה באיזה סוג עץ תבחרו, השתמשו בזהירות, אך תגלו שזו הבחירה החסכונית והעמידה ביותר. לא משנה באיזה מגוון השתמשתם ביער, תגלו כי העץ טעים וזו אפשרות טובה. בהתחלה חשבתי שאשתמש בעץ מטופל בלחץ לפרגולה שלי, אבל הדרישות האסתטיות והטיפול שכנעו אותי להשתמש בארז. בחרתי בארזים מכיוון שהם לא רק החסכוניים והעמידים מבין העצים שטופלו בלחץ, אלא הם צריכים גם להחזיק מעמד זמן רב יותר. עץ זה מעניק לפרגסולה תחושה ביולוגית וכפרית יותר ואינו דורש תחזוקה בכדי להגן על העץ מפני לחות, פטריות וטרמיטים. אם אתה רוצה לצבוע או לצבוע את הפרגולה שלך עם הגיל, הדפסה – עץ מטופל היא אפשרות חסכונית – היא חיסכון. מכיוון שאתה כנראה משתמש ב- ACQ – הטיפול בעץ – חשוב לבחור מחברים שתוכננו לעבוד עם עץ מטופל.

אם ברצונך להוסיף אלמנטים דקורטיביים לפרגולה שלך, תוכל לעצב אותם באגוז או בובנה, מכיוון שעצים אלה מושלמים להכנת קישוטים. אם אתה אוהב את מראה העץ אך זקוק למשהו חזק יותר כדי לשמור על המבנה החיצוני שלך, נסה פרגולות עץ מאלומיניום. לחלופין, עץ שטופלו בלחץ, שמוכתם ונצבע, הוא אפשרות טובה לבניית גזיבות ומבנים חיצוניים אחרים כמו עצים, שיחים ושיחים. לחלופין, ניתן לבנות פרוגולה עם סורגים מתקלפים או להשתמש בעץ עבה או דק יותר.

עלויות הבנייה תלויות בחומרים המשמשים ובגודל הפרגולה שלך, בין אם אתה מבצע עבודות יד משלך או שוכר מומחה. משמעות הדבר היא כי יהיה יקר יותר לשכור אנשי מקצוע לבניית פרגסולה מאשר לעשות זאת בעצמך.

בהתאם לתוכנית, בניית פרגולה יכולה להיות פרויקט קל או מאתגר, אז וודאו שאתה מכיר את רמת המיומנות שלך לפני שתתחיל. אם אתם בוחרים בערכה או מתכננים לבנות כיסוי למרפסת, עיינו ברעיונות הנוספים שלנו לפרגסולה שיעזרו לכם לקבוע את הסגנון והציוד הנכון. אתה עשוי להתעניין גם בטיפים שלנו כיצד לבנות סורג, או במדריך שלנו לבניית ביתן.

תסתכל על תוכניות העץ האחרות אם אתה רוצה לקבל השראה עוד יותר לבנייה. להלן מספר טיפים כיצד לעצב מבנה פרגולות לגינה שלך, וכן כמה רעיונות לבניית פרגסולה פשוטה. אלה הצעדים שעליך לנקוט כדי לבנות את הפרפולה שלך, אך אינך יכול לקחת אחריות על הבנייה.

אם יש לך שאלות כיצד לבנות פרגולה על הסיפון שלך או שאתה רוצה לדעת בדיוק אילו כלי חשמל אתה זקוק, אני ממליץ לך לפנות לאחד ממנהלי הפרויקט שלנו. במאמר זה תוכלו למצוא דרך קלה וזולה לבנות גדר עץ. כיצד לתכנן ולייצר פרגסולה ארז מתוצרת עצמית עם לוחות עץ ומסך פרטיות לשימוש חיצוני.

פרגולות אלו גם זולות מאוד – ידידותיות, כך שאפילו לא באמת צריך להוציא כסף כדי לקנות עצים לבניית פרגסולה משלך. אם יש לך כישורי נגרות סבירים ואתה נמצא עם חברים שיכולים או יכולים לעזור לך, אין שום סיבה שלא תוכל לבנות בעצמך פרו גולות עץ. עבודה עם עץ מציעה לך מגוון דרכים ליצור את החצר האחורית של חלומותיך, בין אם אתה מיועד יותר DIY או לא. כל אדם עם כישורי עץ בסיסיים יכול לבנות פרגולה, ואם כן, זה פרויקט נהדר עבורך ועבור חבריך. הנה כמה מהחומרים השונים שבהם אתה יכול לבנות פרגולה, ומצאנו שרבים מהם יכולים להרחיב את שטח המחיה הניתן לשימוש שלך. תוכלו לעצב ולבנות פרגסולה למרפסת בעצמכם על ידי ביצוע מדריך מקוון המסביר את הצעדים הדרושים להשגת האפקט הרצוי, כמו גם את החומרים והכלים הטובים ביותר לעבודה. בהדרכת פרויקט זו אוכל ללמוד כיצד לבנות פרגולות כך שאוכל לחפור את העמודים והחורים ולהפעיל את מסור המקדחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *