עיצוב פרגולות

בעבר היה נהוג להתבסס על תבנית מוכרת של פרגולה סטנדרטית ומבלי לסגנן ולעצב אותה תוך ירידה לפרטים קטנים ומורכבים. כיום, המצב הוא שונה לגמרי ופרגולה הפכה לתכשיט של הגינה והמרפסת, היא מהווה את מוקד הבית, המקום בו נוצרות התרחשויות ולמעשה מדובר בחלק המרכזי של הבית וכאן נכנס הנושא של עיצוב פרגולות אשר יתאימו הן מבחינה פונקציונאלית לדרישות הלקוחות והן מבחינה יוקרה ושדרוג הנכס והפיכתו ליוקרתי ומניב יותר. 

מגוון עיצובים המשלבים יוקרה ופונקציונאליות

כאשר מעוניינים לבנות פרגולה, חשוב מאוד לרדת לפרטים הקטנים ביותר, עוד טרם מתחילים לבנות אותה. חשוב לשבת עם החברה שבונה עבורכם את הפרגולה ולשתף אותה בדרישות ובמטרות שלכם מהפרגולה ולא לפסוח על שום פרט קטן. ישנם מגוון רחב מאוד של עיצובים לפרגולות אשר נוגעים לסוג החומר ממנו בונים אותה, חיתוכים, שילוב של גופי תאורה ואלמנטים דקורטיביים ועוד מגוון רחב של אפשרויות שניתן ליישם בתוך הפרגולה כך שיתאימו בצורה מושלמת להעדפות שלכם ולמעשה יגשימו עבורכם את החלום.

אלמנטים בולטים לעיצוב פרגולות

ענף הפרגולות מכיל עולם שלם ומקיף של תוספות ואביזרים אשר יכולים לשדרג כל פרגולה וניתנים ליישום הן לפני בניית הפרגולה והן לאחריה. בין התוספות הבולטות ביותר, ישנם גופי תאורה אשר ניתנים להתקנה בפנים הפרגולה וגם בחלק החיצוני. העדיפות היא לתכנן מיקום של גופי תאורה עוד בטרם ייצור הפרגולה וזאת על מנת שייצרו את ההתאמות הנדרשות מבעוד מועד לצורך אסתטיקה גבוהה של הפרגולה והסתרת חוטי חשמל. בנוסף, ניתן להוסיף חלונות היקפיים לפרגולה או להשתמש בסוככים ובכך לספק מעטפת מושלמת לפרגולה אשר תימנע חדירת רוחות ומפגעי אקלים נוספים אשר פוגעים בחוויית השהייה בפרגולה ותאפשר שימוש בפרגולה בכל מזג אוויר ללא הפרעה תוך פתיחת וסגירת החלונות והסוככים בכל עת שיידרש.