פרגולות למרפסת שמש

פרגולה מרפסת שמש

אחוז מאוד גדול מהדירות בישראל ובטח כאשר מדובר בדירות חדשות אשר נבנו בעשור האחרון, מכילות לפחות מרפסת שמש אחת אשר מאפשרת ניצול מיטבי של מזג האוויר החם והנעים אשר שורר במדינה במרבית מחודשי השנה. מרפסת שמש מהווה למעשה את האזור המרכזי של הבית, היא משמשת כמוקד לאירוח ופנאי ועל כן יש להפוך את מרפסת השמש למקום נוח ויוקרתי אשר ישרה אווירה אינטימית ונינוחה לאורך כל שעות היממה ואין ספק כי פרגולות למרפסת שמש, הן הפתרון האולטימטיבי להפוך כל מרפסת שמש למקום שיהיה ראוי לשהייה ולבילוי. 

  ניצול חלל מרפסת השמש לאורך כל השנה

מדינת ישראל שופעת באקלים חם במרבית חודשי השנה, דבר אשר מקשה על השהייה במרפסת שמש ובמיוחד כאשר השמש קופחת עלינו ואף עלולה להזיק לגוף במצב של שהייה ממושכת ללא הצללה מספקת. במקביל לאקלים החם, ישנם חודשים בודדים במהלך השנה בהם שורר מזג אויר חורפי אשר מונע כניסה אל שטח המרפסת ולמעשה מבטל את השימוש בה בחודשי החורף. פרגולות למרפסת שמש מאפשרות המשך שימוש במרפסת ביתר נוחות והנאה מתמשכת למשך כל עונות השנה כך שגם בזמן אקלים חם או קר וגשום, ניתן לבלות במרפסת השמש אשר ולהמשיך את שגרת החיים באין מפריע וזאת באמצעות ההצללה והמחסה שמספקות פרגולות למרפסת שמש.

השקעה מניבה לטווח הקצר ולטווח הארוך

פרגולות למרפסת שמש, הן ללא ספק השקעה כספית חד פעמית אשר ללא ספק מניבה פרי הן בטווח המידי כאשר מיד עם סיום הרכבת הפרגולה תזכו להצללה ומחסה מפני נזקי האקלים הקשים, והן בטווח הארוך כאשר ערך הנכס יעלה עקב היוקרה והפונקציונאליות אשר תספק הפרגולה למרפסת השמש ותהפוך אותה לשימושית הרבה יותר.