פרקט לבית

דק עץ

מעוניינים לעצב ולשפר את פנים הבית ולהפוך אותו ליוקרתי ומרהיב וכל זאת מבלי להיכנס לפרויקט שיפוץ מאסיבי אשר יעלה לכם עשרות אלפי שקלים? פרקט לבית הוא בדיוק מה שאתם צריכים על מנת להפיח חיים חדשים בבית ולצאת לדרך עיצובית חדשה וייחודית. כיום ישנם מגוון רחב מאוד של סוגי פרטים לבית, חלקם מותאמים יותר לחדרים ולחלקם מותאמים יותר לחללים המרכזיים של המבטח והסלון, אך כולם ללא יוצא מן הכלל, ישפרו באופן מידי את המראה העיצובי בכל מקום בו הם יותקנו ויחסכו לכם כסף והשקעה רבה בהחלפת הריצוף ובשיפוץ נרחב וארוך. 

התקנה פשוטה ומקצועית

התקנת פרקט לבית, הינה התקנה פשוטה ולא מורכבת כאשר היא נעשית בידי אנשי מקצוע להם הציוד המתאים אשר משמש לחיתוך הפרקט והתאמתו לחלל החדר, הנחת משטחי בידוד מתחת לפרקט ועוד ציוד חיוני להתקנה מקצועית בהתאם לשביעות רצון הלקוחות. חשוב מאוד לא להמעיט ערך בהתקנה מקצועית שכן התקנה ירודה תוביל להבדלי גובה בין שלבי הפרקט, תזוזה שלו ממקומו וחוסר סימטריה אשר יפגעו באיכות החיים של המתגוררים בבית.

פרקט מעץ טבעי מול פרקט סינטטי

פרקט סינטטי הינו הפרקט המוכר והנפוץ בבתים בישראל, מדובר על פרקט תעשייתי ועל כן עמידותו גבוהה יותר מאשר עץ טבעי אשר נחשב לעדין יותר וחשוף לפגיעות של שריטות וכתמים אשר קשה מאוד להוריד אותם ממנו. פרקט סינטטי מאפשר ניקוי קל ומהיר גם כאשר נשפך עליו אוכל או שתיה והכל באמצעות מטלית לחה וללא עבודה מורכבת ומאומצת. באופן כללי, עלותו של פרקט מעץ טבעי, הינו גבוהה יותר משמעותית מפרקט סינטטי וכמו כן גם תהליך התקנתו ארוך מהתקנת פרקט סינטטי ודורש עבודה מורכבת יותר מצד אנשי המקצוע. לעומת פרקט מעץ טבעי, פרקט סינטטי משוגע בגוונים וצבעים וניתן לקבלו במגוון עיצובים מרשימים שכן הוא מיוצר בתעשייה ועל כן ניתן להשיגו כמעט בכל גוון וצבע שנרצה ועל כן הוא מאוד נפוץ בבתי מגורים ומשרדים.