דק אורן ותרומתו לגינה שלנו

כולנו מטפחים את הבית שלנו, אבל לא פחות חשוב מטיפוח הבית שלנו זה טיפוח הגינה שלנו. כאשר אנחנו מטפחים את הגינה, אנו יכולים ליהנות מאיכות חיים גבוה יותר. גינה מטופחת היא מקום שיכול להיות נוח מאוד לארח בו חברים ובני משפחה בימי קיץ או בימי אביב נעימים. אם אנחנו רוצים לשדרג את העיצוב של הגינה כך שהיא תתאים יותר לצרכי האירוח שלנו, התקנת דק אורן היא הפתרון המושלם עבורכם.

ישנו מגוון רחב מאוד של דקים, החל מדק שעשוי מעץ טבעי ועד דק שעשוי מעץ מלאכותי. כאשר אנחנו בונים דק אורן, אחד האפשרויות היא לשלב איתו גם פרגולה אשר תשמש כמחסה מהגשם בימי החורף וכמקום להצללה בימי הקיץ. חשוב מאוד לשים לב לכך שאחרי שאנחנו בונים דק מעץ אורן, עלינו להקפיד לצבוע אותו אחת לכמה שנים בצבע עץ מיוחד אשר מגן עליו מפני רטיבות ונזקי שמש הפוגעות בצבעו והופכות אותו לדהוי יותר.

לאיזה בתים דק אורן מתאים?

דק שבנוי מעץ אורן יכול להתאים במיוחד לוילות ובתים פרטיים. חשוב מאוד מאוד לשים לב שבניית הדק תתאים לעיצוב של כל הגינה שלנו ולא תבלוט בו יותר מדי או תהיה יותר מדי מפוארת על חשבון פרטים אחרים בגינה.  דק אורן הינו בעל יתרונות רבים. המראה של דק אורן הוא מחוספס יחסית לעצים אחרים והוא מעניק מראה כפרי וטבעי. יתרונות נוספים של דק אורן הם שהוא יכול להחזיק מעמד שנים רבות עם אחזקה נכונה וגם קל לעבור עליו בלכה להגברת העמידות.

כאשר אנחנו בונים דק בגינה הביתית שלנו אנחנו יכולים ליהנות מאיכות חיים גבוה יותר. דק יכול לאפשר לנו לשדרג משמעותית את היוקרה של הבית שלנו כך שהוא יהווה נכס נדל"ן יקר יותר. מומלץ מאוד לפנות לבנאי מקצועי שיוכל להיות אחראי על בניית הדק בגינה שלנו כך שהבנייה תהיה מקצועית ויסודית ולא תכלול עיגול פינות אשר ישפיעו על איכות העבודה ועל הביטחון האישי שלכם.

Our Projects